Založ si blog

S neznámou v posteli

Ležíme na posteli. Hladká mi vlasy, ja ju objímam. „Vždy niečo začneme a potom nič“ povedala. Prisunula som sa bližšie k nej. Niekoľko minút sme sa na seba len pozerali. Raz sa usmiala ona, potom ja. Chytila ma zozadu za vlasy. Začala som sa chvieť, srdce sa mi rozbúchalo, vedela som čo príde. Naklonila som sa k nej , pobozkala som ju. Jazykom som sa jej dostala dnu vďaka pootvoreným ústam a začala som jej jemne masírovať jej sladký, šikovný jazýček. Prestali sme. Pozrela sa mi do očí a usmiala sa. „Čo ? deje sa niečo ?“ spýtala som sa . „Pššššt“ pritiahla si ma bližšie a začala ma opäť vášnivo bozkávať. Nevedela som sa odlepiť od jej pier. Boli tak sladké. Všetko bolo také krásne. Mala som z nej motýle v bruchu. Zrazu sa jej ruka objavila na mojich prsiach. Jemne mi ich začala hladiť a potom pritvrdila. Nohy sme mali cez seba prekrížené a silným trením sme si dráždili pohlavia. Bolo to nádherné. Nemohla som vzdychať lebo mala doma rodičov ale prežívala som neskutočný orgazmus. Jemne som ju hrýzla do pery, pri krku, všade možne. „Nerob lebo budem ešte viacej nadržaná“ povedala. No mne to nedalo, chcela som ju rozdráždiť. Strčila si ruku pod moje tričko, podprsenku, jemne ich stískala a hladkala. Mala som zimomriavky po celom tele. Zrazu si cezo mňa obkročmo sadla, jednou rukou mi prichytila ruky a druhou opäť vkĺzla pod tričko. Pritiahla som si ju k sebe a začali sme sa divoko bozkávať. Po niekoľkých minútach sme to museli bohužiaľ ukončiť. Stratili sme pojem o čase a musela som odísť. Dala mi sladkú pusu na rozlúčku. „Ahoj“ povedala. Bolo po všetkom, cítila som sa ako keby som sa prebudila z krásneho sna.

S neznámou ll.

11.07.2013

Tento pohľad si pamätám, nie je to výraz, ktorý hádže na každého. Vedela som, že sa to stane. Ešte stále po mne túži. Ten trápny moment, keď nevieš už čo povedať no nechceš ju pobozkať ako prvá a vieš, že ani ona nezačne.“ Ešte raz sa tak na mňa pozrie a pomilujem ju tu. “ Neodolala som. Pritiahla som si ju bližšie k sebe a vášnivo som ju pobozkala. [...]

Puberta

05.07.2013

Povedali otec mama, že sa zo mňa rebel stáva, že deje sa ich nočná mora, puberta zaručená. A tak už klasicky pregúlim očami, dosť bolo prednášky buchnutie dverami. Obul som si svoje číny, rozstrapatil svoje háro, že vraj som ostal iný pýtajú sa čo sa stalo. Tak rodičia moji milí, detské časy pominuli, myšlienky v mojej hlave zvrhlosťami zaplavené. [...]

Verná v dobrom aj zlom

03.07.2013

Vieš najlepšie ako ublížiť ako ma ponížiť. Zas som to spravila, že som ti verila . Vždy ma len potopíš moje city zahodíš. Chcem aby si trpela moje srdce si zranila. Už nechcem byť bábka, nebaví ma to skrátka. Nepíš mi, nevolaj len pokoj mi daj. Opäť si to spravila ja hlúpa som ti verila. Zase sa to začína, v srdci ihla tlačí ma , slzy tečú mi potokom mnohý [...]

Milei

Ďalšia posila pre NATO: Argentína chce byť globálnym partnerom

19.04.2024 06:50

Argentína má od roku 1998 strategické vzťahy s ozbrojenými silami USA, hoci nie je plnoprávnym členom NATO.

Russia Ukraine War

ONLINE: Trump: Prežitie Ukrajiny je dôležité aj pre USA. Hýb sa Európa, daj viac peňazí

19.04.2024 06:15

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

Ukrajina

Ukrajina aj Izrael. Zvládla by EÚ dva konflikty?

19.04.2024 06:00

Pre Ukrajinu hľadajú protivzdušnú obranu, na Blízkom východe chcú zabrániť stupňovaniu napätia. Na tom sa zhodli lídri krajín EÚ.

Fokker3128

Kiska lietal špeciálom do Popradu, Pellegrini na operu. Hodina letu stojí tisíce, aké sú pravidlá využívania vládnej flotily?

19.04.2024 06:00

Cestovanie kamkoľvek, bez udania dôvodu a zadarmo, účet totiž platí štátna kasa

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 10889x
Priemerná čítanosť článkov: 1815x

Autor blogu

Kategórie

Archív