Založ si blog

S neznámou ll.

Tento pohľad si pamätám, nie je to výraz, ktorý hádže na každého. Vedela som, že sa to stane. Ešte stále po mne túži. Ten trápny moment, keď nevieš už čo povedať no nechceš ju pobozkať ako prvá a vieš, že ani ona nezačne.“ Ešte raz sa tak na mňa pozrie a pomilujem ju tu. “ Neodolala som. Pritiahla som si ju bližšie k sebe a vášnivo som ju pobozkala. Šla som sa odtiahnuť no ona ma držala a naďalej vášnivo bozkávala. Boli sme ako zvieratá. Vôbec nám nevadilo, že sme vonku a ktokoľvek sa mohol pri nás zjaviť. Naše pery sa nedokázali od seba odlepiť.  Ja som ju držala zo zase za vlasy a jemne som ju šticovala a priťahovala k sebe. Cítila som podľa intenzity bozkov ako ju to vzrušuje. Ona ma jemne hladila za prsia. Po pár minútach navrhla aby sme sa presunuli na menej viditeľné miesto. Ako sme kráčali k parku, schytila som ju za ruku „chcela som si nájsť za teba náhradu, na ten čas čo sme sa nebavili, ale to sa nedá. Teba nedokáže nahradiť nikto, aj keď sa hnevám, stále ťa milujem a nedokážem zabudnúť na teba, nedokážem to. Milujem ťa a nikdy ťa nechcem stratiť. Si ako moja droga, dokážem ľudí nenávidieť ale pri tebe to neviem. “ Vrhla sa na mňa, bola tak vášnivá. Oprela som ju o múr, rukou mi siahla pod podprsenku a jemne mi hladila bradavky. Horúce bozky na našich perách, na krku, na prsiach. Ľahla si na trávu, ja som si ľahla cez ňu obkročmo.  Pohyby panvy, telo na telo. Rozopla som jej gombíky na tričku, začala som jej bozkávať bradavky, čím to bolo bolestivejšie tým sa jej to viacej páčilo a napätie sa stupňovalo. Boli sme tak nadržané. Dala mi dole podprsenku, jazykom mi jemne prechádzala po prsiach. Strčila som svoju ruku pod jej nohavice. Cez nohavičky som jej začala hladiť mušličku. Jej hlasné vzdychy sa rozliehali na vôkol nás. Splynuli sme v jedno telo. Chcela som prisať svoje pery k jej mušličke a jazykom jej ju masírovať ale neodvážila som sa. No po každom bozku, dotyku a vzdychu na napätie stupňovalo viac a viac. Dala by som všetko za to aby sa ten večer neskončil. Moje bradavky sa treli o jej, boli tak rozpálené, chcela som ešte viac, nevedela som sa jej nabažiť. Hlasno som vzdychala a kričala na celý park. „Ooooch , pozri čo so mnou robíš“ . Premenili sme si ešte zopár bozkov. Obliekli sme sa a vyrazili sme domov. Pri moste ma ešte objala, dala som jej bozk na rozlúčku a ona si ma pritiahla k sebe a začala opäť bozkávať. „Och už odíď, lebo neprestaneme“ povedala. Posledný bozk. 

Puberta

05.07.2013

Povedali otec mama, že sa zo mňa rebel stáva, že deje sa ich nočná mora, puberta zaručená. A tak už klasicky pregúlim očami, dosť bolo prednášky buchnutie dverami. Obul som si svoje číny, rozstrapatil svoje háro, že vraj som ostal iný pýtajú sa čo sa stalo. Tak rodičia moji milí, detské časy pominuli, myšlienky v mojej hlave zvrhlosťami zaplavené. [...]

Verná v dobrom aj zlom

03.07.2013

Vieš najlepšie ako ublížiť ako ma ponížiť. Zas som to spravila, že som ti verila . Vždy ma len potopíš moje city zahodíš. Chcem aby si trpela moje srdce si zranila. Už nechcem byť bábka, nebaví ma to skrátka. Nepíš mi, nevolaj len pokoj mi daj. Opäť si to spravila ja hlúpa som ti verila. Zase sa to začína, v srdci ihla tlačí ma , slzy tečú mi potokom mnohý [...]

S&D

03.07.2013

Vždy keď chute mám, predstavím si ako sa s tebou hrám. Čo ti na očiach uvidím veľmi rada splním. Budem tvoja submisívna žena, daj hlávku do môjho lona.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Thunbergová

Švédska prokuratúra obvinila Gretu Thunbergovú z občianskej neposlušnosti

23.04.2024 19:35

Súdy v minulosti už dvakrát uložili celosvetovo známej aktivistke pokutu za občiansku neposlušnosť na klimatických protestoch.

R1 BB - Slovenská Ľupča, kameň, poklepanie

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

23.04.2024 18:52

Preťažený úsek, na ktorom pomerne často dochádzalo aj k nehodám, sa konečne skvalitní. Nová štvorprúdová rýchlostná cesta by mala byť hotová do dva a pol roka.

Eurovoľby / Štrasburg / Európsky parlamentu /

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

23.04.2024 18:46

Do Európskeho parlamentu by sa nedostali SNS, Slovensko, Za ľudí ani Demokrati.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 10932x
Priemerná čítanosť článkov: 1822x

Autor blogu

Kategórie

Archív