Založ si blog

Túžba

Viem, že keď príde tá chvíľa,

že budeš vášnivá a divá,

nezostanem iba stáť

a nehybne sa pozerať. 

Zavediem ťa do ríše,

kde nebude nič klišé 

a do dejín sa to zapíše.

Ukážem ti ako na to 

tak skoč na mňa zlato . 

S neznámou ll.

11.07.2013

Tento pohľad si pamätám, nie je to výraz, ktorý hádže na každého. Vedela som, že sa to stane. Ešte stále po mne túži. Ten trápny moment, keď nevieš už čo povedať no nechceš ju pobozkať ako prvá a vieš, že ani ona nezačne.“ Ešte raz sa tak na mňa pozrie a pomilujem ju tu. “ Neodolala som. Pritiahla som si ju bližšie k sebe a vášnivo som ju pobozkala. [...]

Puberta

05.07.2013

Povedali otec mama, že sa zo mňa rebel stáva, že deje sa ich nočná mora, puberta zaručená. A tak už klasicky pregúlim očami, dosť bolo prednášky buchnutie dverami. Obul som si svoje číny, rozstrapatil svoje háro, že vraj som ostal iný pýtajú sa čo sa stalo. Tak rodičia moji milí, detské časy pominuli, myšlienky v mojej hlave zvrhlosťami zaplavené. [...]

Verná v dobrom aj zlom

03.07.2013

Vieš najlepšie ako ublížiť ako ma ponížiť. Zas som to spravila, že som ti verila . Vždy ma len potopíš moje city zahodíš. Chcem aby si trpela moje srdce si zranila. Už nechcem byť bábka, nebaví ma to skrátka. Nepíš mi, nevolaj len pokoj mi daj. Opäť si to spravila ja hlúpa som ti verila. Zase sa to začína, v srdci ihla tlačí ma , slzy tečú mi potokom mnohý [...]

Izrael, Palestína, Pásmo Gazy

Izrael pozastaví každý deň boje na 11 hodín. Majú to byť 'taktické' prestávky na uľahčenie humanitárnej pomoci

16.06.2024 08:11

Izraelská armáda v časti južného Pásma Gazy každý deň na 11 hodín pozastaví vojenské operácie, aby uľahčila dodávky humanitárnej pomoci.

Čína, Si Ťin-pching v Elyzejskom paláci

USA sa nás snažia vyprovokovať k útoku na Taiwan, povedal podľa FT čínsky prezident von der Leyenovej

16.06.2024 07:35

Washington sa snaží Čínu vyprovokovať dodávkami zbraní na Taiwan aj inými krokmi, sú presvedčení viacerí v Číne.

Taliansko, Ukrajina, vojna na Ukrajine, Rishi Sunak, Volodymyr Zelenskyj

ONLINE: Zelenskyj je odhodlaný vzdorovať roky, podľa New York Times to povedal európskemu kolegovi

16.06.2024 07:00, aktualizované: 08:32

Ak nepostúpime teraz, tak to skúsime o rok, aj ďalší a ďalší. Podľa The New York Times to povedal Zelenskyj súkromne európskemu politikovi.

stíhačka, stíhačky, stíhačky na diaľnici

Na švajčiarskej diaľnici pristáli a štartovali stíhačky. Neutrálne Švajčiarsko chce byť bojaschopné

16.06.2024 07:00

Aj keď je Švajčiarsko neutrálne a nie je členom NATO, chce byť bojaschopné. Po napadnutí Ukrajiny má obavy zo zhoršujúcej sa bezpečnostnej situácie v Európe.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 11627x
Priemerná čítanosť článkov: 1938x

Autor blogu

Kategórie

Archív